Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Σαράντα



Σαράντα παλικάρια;

                                Σαρανταποδαρούσα;

                                                                     Σαράντα χρόνων! 

                               
Μεγάλη χαρά.

 Συμπλήρωσα τέσσερις δεκαετίες ζωής σε αυτό τον πλανήτη. Και επειδή με τα πολλά πειράγματα για τα πολλά μου χρόνια, σκέφτηκα λίγο να παραμείνω στη δεκαετία των 30 για μερικά χρονάκια ακόμα, να τι με έκανε να σηκώσω το πόδι και να διαβώ με χαρά την πόρτα του μεγάλου τέσσερα.
·        

  •  Για αρχή το 39 είναι βαρετό. Φαντάζει και λίγο μεγαλύτερο από την ηλικία του. Δηλαδή και ένας ολόκληρος χρόνος στο 39 είναι σα είσαι ένα βήμα μακριά από τη μεγάλη απόφαση
  •  Η δεκαετία των 30s γιορτάστηκε και με το παραπάνω. Ακόμα και το Sex and the City τελείωσε και μπήκε στα 40s
  •   Ο τελευταίος χρόνος των 30s είχε από όλα. Άλλαξα τη ζωή μου ριζικά, άλλαξα πορεία καριέρας και στόχους, είδα το μικρό μου να κάνει τα πρώτα του βήματα και τη μικρούλα να σχηματίζει τα πρώτα της γράμματα.


Και κάπως έτσι είμαι εδώ καθισμένη πάνω σε ένα στρογγυλό, ολοστρόγγυλο σαράντα.

 Έναν μεγάλο αριθμό που μου μοιάζει μικρός όταν κοιτάω πίσω τα βήματα που έφεραν στη πλάτη του. 

Πάντως φαίνεται νόστιμος και ζουμερός και λέω να μην του αφήσω ψίχουλο, ψιχουλάκι ή ψυχουλάκι….

1 σχόλιο:

  1. Να έχεις ΥΓΕΙΑ και βροχές ευτυχίας καρδιά μου κι εσύ και η οικογένειά σου. Σ' αγαπώ. Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή